показвания

Етикети

Сигнал за злоупотреба

Популярни публикации

Страници

Детски център

Абонирайте се

Пропускане към основното съдържание

8ми март

Честит 8ми март на всички дами!


Ето какъв беше нашият проект за подарък за мама на 8ми март. Хартиено цвете.

Нужни са кори от яйца, изрязани и боядисани като цветни чашелистчета. С дупчица за дръжката. (По-големите могат сами да оцветят и пробият чашката) Малко хартия тип "тишу", която си бях запазила от различни опаковки, телени пръчици за дръжките на цветята.
За по-малките деца се наложи аз да продупча, а те само да нанизват хариите докато се получи кичесто цвете. Накрая закривявам телената дръжка за да се закрепят "венчелистчетата" и сме готови.
Някои направиха по едно цвете, други цял букет.



Вярвам, че майките са останали доволни :)

Коментари