показвания

Етикети

Сигнал за злоупотреба

Популярни публикации

Страници

Детски център

Абонирайте се

Пропускане към основното съдържание

Пролетни цветя

Чета доста сайтове и блогове, които ми дават различни идеи. Много от идеите са чудесни, но пък нямам необходимите материали или пък са прекалено трудни за децата в нашата класна стая... Скоро попаднах на един проект, които ми се стори идеален. (Бих цитирала сайта, но не мога да го намеря, да ме извини авторът на идеята.) Предвид на това че имах и всичко необходимо и изглеждаше лесен за изпълнение, го планирах за седмицата. Е, по мое мнение децата можеха и по-добре, но може би аз не бях избрала точния момент да им го представя. Все пак се получи изкуство.
Нужни са правоъгълници от тъмен картон, цветни моливи - различни тонове зелен цвят, клечки за уши, темперна или течна акварелна боя.
Ето и плодовете  на нашите усилия :)



Успех!

Коментари