показвания

Етикети

Сигнал за злоупотреба

Популярни публикации

Страници

Детски център

Абонирайте се

Пропускане към основното съдържание

Интересни изказвания от деца




Малави, акото на Мозамбик

Татко го наака пиле, малко по ръката и повече по тениската. Като Турция, малко в Европа и повече в Азия. -Ф. 4г.

Сенегал хапе Гамбия - Ф.4г.

Бонбоните обичат да ги изяжда човек, за да може да се возят в кръвта -Б. 5г.

Ще можем да построим голяма Мола (Мол)
Две столи (два стола)

Малките животни умират на земята, но хората -не, защото имат вътрешни органи и някой ако се спъне в тях, ще се изцапа. Хората умират само в гробове. -Б. 5г.

Косата ми е къдрава през цялото време -Е. 4г.

Един път отидохме с мама за джанки и аз се спънах в една джанка и казах - ооох, вдигни ме бе Цветелинке, а тя се напъна и изака цяла купчина лист смачкан. - Е. 4г.

Ръкавица - въкарица, къравица, къварица

Чорапогащник - покагащник, пучугащник

Бисквита - гицвита, биксвита,

Разговор между А.-2,5г. и мен:
-Аз нямам пъп
-Не си ли бозайник
-Неее
-Да не би да си влечуго?
-Нее
- Птица ли си?
-Неее
-Безгръбначно?
-Неее
-А какво си?
-Робот!

Може би сме родени за масова истерия? -Д. 6г.

Възглавница - гаваница, лезганица, въвганица

- Не трябва да ядем люто, защото може да ни се появят кръвоносни съдове.
- Какво са кръвоносни съдове?
- Едни бръчки в очите, аз съм виждал такива, когато майка ми си пъхна лук в носа за свое здраве.- Ф.5г.

В нашта къща е много чисто - нещо ако падне на пода, можеш да го ядеш, но ако падне втори път, вече не можеш. -А. 4г.
posted from Bloggeroid

Коментари