През септември започнахме годината отново с първите уроци по география. А основните неща за географията са карта и компас:
Разглеждахме картата на София с картинки на забележителностите (и не само) и обсъдихме, кой къде живее, и къде се намираме в момента. По въпроса, къде е Север, някои бяха много изненадани и недоволни, че стрелката на компаса винаги показва в една посока, както и да го завъртиш :)
Във връзка с географията, обърнахме внимание и на геологията, която е наука за това как земята се е променяла и все още се променя. Много дейности в класната стая сега включват работа с камъчета.
Пресипване на камъчета, сортиране по цветове, камъчета за задача за намиране на съответствие 1:1, камъчета за групиране по големина, броене на камъчета и др.
Целта е децата да тренират уменията си и същевременно да обърнат внимание на природата и нейното разнообразие.
По повод на настъпилата есен направихме и есенен колаж с листа, семена и дървесна кора.
Разглеждахме картата на София с картинки на забележителностите (и не само) и обсъдихме, кой къде живее, и къде се намираме в момента. По въпроса, къде е Север, някои бяха много изненадани и недоволни, че стрелката на компаса винаги показва в една посока, както и да го завъртиш :)
Във връзка с географията, обърнахме внимание и на геологията, която е наука за това как земята се е променяла и все още се променя. Много дейности в класната стая сега включват работа с камъчета.
Пресипване на камъчета, сортиране по цветове, камъчета за задача за намиране на съответствие 1:1, камъчета за групиране по големина, броене на камъчета и др.
Целта е децата да тренират уменията си и същевременно да обърнат внимание на природата и нейното разнообразие.
По повод на настъпилата есен направихме и есенен колаж с листа, семена и дървесна кора.
Ехааа! :)
ОтговорИзтриванеПък аз се чудя откъде такъв бурен интерес към иначе пренебрегваната ми лекция за улиците на София :))))