показвания

Етикети

Сигнал за злоупотреба

Популярни публикации

Страници

Детски център

Абонирайте се

Пропускане към основното съдържание

Планети от Слънчевата система

Отдавна не съм намирала време да пиша за нашите занимания и сега възобновявам с една тема, по която съм писала и преди.
За децата, които са с нас вече от 2-3години, темата не е нова, пък и за някои е много въодушевяваща, така че проекта го направихме с общи усилия, като аз се допитвах до тях за подробностите.
Всичко се получи малко спонтанно. Преди време, няколко деца в играта си, направиха бъркотия от 1-2 стека салфетки за ръце, така че аз ги прибрах, докато ми дойде идея за използването им.
Ето какво направихме с тях:
Прибавихме малко вода и ги накъсахме, така че се получи нещо като каша, от която оформихме "планети". Беше малко трудно да ги направим в размери, които да съответстват и стана само приблизително.
След това оставихме да изсъхне докато се втвърди и го облепихме с папие-маше от салфетки.
След като и това изсъхна, беше готово за боядисване с акрилни бои.

Всеки, който участваше в боядисването имаше идеята коя планета точно оцветява - какъв цвят е и колко е голяма спрямо другите. Аз направих Земята.
За да бъде по-нагледно окачихме планетите на картон в реда на отдалеченост от Слънцето.
(Щеше да е по-добре, ако картонът беше черен, но другият път)


В продължение на космическата тема, разгледахме фазите на Луната...и после ги изядохме.

(Фазите на Луната са представени с бисквитки Орео)

Коментари